Saturn, sosesc !

August 19, 2009

Pe 21, la ora 2:34, plec la mare, la Saturn. Abia astept. Nu stiu de ce sunt atat de nerabdator, pentru ca nu prea imi place la mare. Nici nu prea am fost, doar acum vreo 10 ani cred, si anu trecut cand am fost in Italia, dar doar pentru o zi.

Ma intreb cum e litoralul din Romania. Probabil foarte schimbat fata de cum era acum 10 ani, dar nu la fel de fain ca cel italienesc. Stau o saptamana. Nu stiu la ce hotel sunt cazat, nici nu ma intereseaza. Un prieten cu care merg s-a ocupat. Mai vin 2 fete si un baiat, cel mai bun preten al meu. Pe plaja nu cred ca o sa ma simt foarte relaxat, pentru ca nu sunt multumit de corpul meu:1,75 cm si 80 de kg. Cred ca din cauza asta nu prea ies pe la piscine sau merg la mare mai des. Sper insa sa fiu mai degajat fata de restul cazurilor cand 75% din corpul meu e la vedere. Bine macar ca merg la sala de 1 luna jumate, macar incerc sa ma schimb.

Imi place sa merg in astfel de calatorii cu prieteni, pentru ca mai mult ca sigur modul de transport e pe cale ferata. Intotdeauna, intr-o astfel de aventura cel mai mult ma distrez pe tren. Ai loc sa te misti, sa te distrezi si imi place ca te poti uita pe geam. Astfel, din tren, poti studia mai mult tara asta, care este extrem de frumoasa. Apropo, pentru mine, Romania e cea mai tare tara din lume, chiar daca are multe defecte, dar calitatile intrec intotdeauna defectele. Aaa, am uitat sa va zic ceva. Cand merg cu trenu si scot capu pe geam, imi place sa scot si limba ca un caine. E o senzatie super tare. Pacat ca trenul pleaca in toiul noptii, pentru ca nu voi putea sa admir Valea Prahovei. Asta e. La intoarcere, multa limba scoasa, si ochi beliti in peisaj.

Hai ca v-am lasat a pentru mine e tarziu. Plec la maree, si imi urez distractie placuta.

beach

Leave a Reply

