A murit un om mare, pe care nu-l cunosteam!

August 15, 2009

Citeam astăzi pe adevărul că a murit Florin Bogardo. În mintea mea ” Cine? Habar n-am cine-i ăsta!”, pentru că eu chiar nu știam cine este acest Florin Bogardo. Am vrut să mă interesez și am început să citesc respectivul articol pentru a afla mai multe informații. Am aflat că el este cel care a compus melodia Ani de liceu , o melodie care pur și simplu o ador, o melodie care-mi face inima să-mi bată mai tare, din cauza sentimentelor nostalgice răsărite la gândul că mai am doar 2 ani de liceu. Lucrul care m-a întristat foarte mult, când am văzut respectivul articol, nu a fost faptul că a murit cineva, ci faptul că eu nu știam cine este acest om sau ce a făcut. Mai trist este că eu, chiar dacă am ascultat de nenumărate ori Ani de liceu, nu știam cine este compozitorul.

S-a întâmplat la fel ca și cu Michael Jackson. Înainte nu știam absolut nicio melodie de-a sa, iar acuma Billie Jean, Jam, They don’t care about us sau Give in to me fac parte din playlist-ul cel mai ascultat. Un alt blogger spunea că lumea este ipocrită, fiindcă numai faptul că a murit i-a determinat pe unii să-l aprecieze. Acel blogger, avea completă dreptate. Eu recunosc, sunt un mare ipocrit. Numai acum, când Florin Bogardo a murit, am aflat cine a fost și ce a realizat.

Sunt și puțin nervos, deoarece eu am crescut cu artiști de 2 lei. În ziua de astăzi, în muzică contează doar să arăți bine, să ai un videoclip cu multe tipe goale și să știi 2-3 cuvinte in engleză, că de rest se ocupă calculatorul. Nu contează dacă talent.

Tot ce mai pot să spun e ca Florin Bogardo să se odihnească în pace.

Leave a Reply

