Mai există speranță?

August 14, 2009

Acum 10 minute citeam mai multe ziare online: cotidianul, ziarul financiar, gândul, adevărul, business magazin, evenimentul zilei. Pe toate site-urile am văzut aceleași lucruri. Știri despre neputința politicienilor de a instaura niște reforme care să redreseze economia și să se iasă din criză. Spuneam într-un alt articol că aș vrea să mă fac politician și să încerc să schimb ceva în bine la țara asta. Văzând acele știri m-am întristat, fiindcă suntem conduși de acești oameni incapabili să facă ceva bun. Mă gândeam dacă eu am vreo șansă să produc o schimbare, dacă ajuns în Parlament vreodată voi realiza ceva major. Câteodată mi se pare că este atât de greu ca țara asta să devină un stat puternic, care să concureze cu cele mai puternice state mondiale, încât nici nu cred că merită să încerc. Sunt un copil care-și iubește țara foarte mult, care crede în posibilitatea acesteia de a se ridica la nivelul celor din vest. Eu cred că poate deveni o țară asemănătoare Germaniei, sau Franței. Din păcate nu sunt mulți care sunt de acord cu mine, mulți cărora nu le pasă. De aceea rămân fără speranțe. Singur nu pot reuși, am nevoie de ajutorul celor care sunt de acord cu mine și care cred că se poate, pentru că în politică nu poți reuși fără oameni de încredere și competenți. De aceea vă întreb pe voi. Mai există speranță?

Leave a Reply

