Metoda mea de slabit !

July 21, 2009

In vara asta mi-am propus sa slabesc. Pentru ca sunt gras. Am 1,75 si 80 de kile, asa zice cantaru dar taicamiu zice ca nu arata bine. In fine ! Pot sa ma uit in oglinda si sa-mi dau seama ca sunt gras. M-am apucat de sala acum 1 luna. Imi place, ma duc cu placere in fiecare zi. Azi, dupa mult timp am fost la alergat( ma scuzati voi culilor ca nu zic jogging), si sincer sa va spun, sunt rupt. Am facut 7 ture de teren mare, adica teren de fotbal, 100×50, cu 2 pauze. Chestia ciudata e ca ma simt foarte bine, sunt foarte fericit, si foarte multumit de mine insumi. Chiar daca mai am mult pana o sa slabesc cam 10 kile din alergat, cu rabdare se poate. Regim nu tin, ca nu cred in metodele astea de a pierde din greutate, dar nici nu exagerez cu mancatul. De dimineata lapte cu cereale sau 2 oua, ca au proteine si imi trebuie multe daca vreau sa-mi creasca muschii, ca de’, vreau sa ma simt bine, si momentan nu prea ma simt bine ca nu arat bine. Revenim ! La 12 sala, 2 ore, vin inapoi acasa, mananc ce apuc pana ma satur, iar apoi la cina, piept de pui cu salata ca imi place la nebunie vara sa mananc salata, si pieptul de pui are si proteine si putina grasime, si ca garnitura cartofi fierti, deoarece cartofii prajiti nu prea imi plac ca sunt plini de ulei. Apoi calculator, sau mai servesc Padurea Spanzuratilor, si somn. Faza e ca eu m-am apucat de sala doar de o luna, dar rezultatele au aparut, nu sunt exceptionale dar se simt. Ideea e ca tre sa am rabdare, sa mananc bine si sa ma odihnesc bine. Asta mi-a spus cineva de la sala. Si sa nu folosesc aditivi precum proteine sau alte chestii pentru ca nu merita. Hai ca ma bag la somn. Noapte buna!

One Response to “Metoda mea de slabit !”

  1. Phoebs Says:

    bravo, keep going! e ceva sa ai motivatia si sa si perseverezi!


Leave a Reply

